تولید شال و روسری

ساخت وبلاگ

سلامت قلب دوم با انتخاب کفش مناسب!!

انتخاب کفش مناسب یکی از مهمترین اجزای خرید است که ارتباط مستقیمی با سلامت پاهای انسان دارد، عوارض کفشهای نامناسب مانند آرتروز، دردهای مفاصلی، خمیدگی انگشتها و ... در برخی مواقع جبران ناپذیر است. امروزه بسیاری از افراد هنگام انتخاب کفش مناسب به فکر سلامتی پاهای خود نیستند و تنها به زیبایی و مد روز بودن کفش ها توجه می کنند.

اما باید بدانید که پا قلب دوم شماست و انتخاب نامناسب کفش می تواند سلامت پا و جان شما را به خطر بیندازد و عوارضی در پاها ایجاد نماید . بنابراین در برابر وسوسه خریدن کفش عمده های مد روز مقاومت کنید و کفش راحتی که دارای ارتفاع مناسب بوده و احساس راحتی در پاها ایجاد می کند ، انتخاب نمایید. در این بخش از نمناک به شما می گوییم که

هر کدام از انواع کفش ها ممکن است چه آسیب هایی به پاهای شما وارد کند.عوارض خطرناک پوشیدن کفش های پاشنه بلند

پوشیدن کفش های پاشنه بلند بر سلامت پاها تاثیر گذار است و استفاده از این کفش ها خطرات زیادی را برای خانم ها به همراه دارد، که این خطرات عبارتند از :

1.پوشیدن کفش هایی با پاشنه بلندتر از 7 سانتی متر روی زانوها فشار زیادی وارد می کند و احتمال ابتلا به آرتروز را بیشتر می کند.

2.پوشیدن کفش پاشنه بلند سبب پیچ خوردگی مچ پا به سمت بیرون و در نتیجه موجب رگ به رگ شدن شدید رباط پا می شود و به همین علت خطر ابتلا به آرتروز افزایش می یابد.

3.پوشیدن کفش پاشنه بلند روی مفصل انگشت شست پا فشار وارد می کند و این فشار از مفصل استخوان متاتارس به استخوان نخودی شکل انگشت پا منتقل می شود و در نهایت این فشاروارد شده به استخوان یا اعصاب موجب التهاب آن می شود

عوارض دیگری که هنگام پوشیدن کفش پاشنه دار در پا ایجاد می شود :

انحراف انگشت شست پا

میخچه

تاول انگشتان

خمیدگی انگشتان

دردهای مزمن کمر

دردهای مفاصل

درد زانو

درد پاشنه پا

خستگی های زودرساگر نمی توانید از کفش پاشنه بلند صرف نظر کنید

اگر هنگام راه رفتن با پاشنه بلند در پا و زانوها احساس درد دارید اما نمی توانید از کفش های پاشنه بلند صرف نظر کنید این نوع کفش ها برایتان مناسب است و با وجودی که پاشنه شان بلند است به پا آسیب وارد نمی کنند.

کفش های پیاده روی که کمی لژ دارند.

کفش کف پلیمریزه با پاشنه ضخیم و کمتر از 3 سانتی متر

کفش های پاشنه پهن انتخاب کنید که بسیار پایدارتر هستند

و به راحتی تعادل تان با آنها بر هم نمی خورد.

توصیه هایی هنگام استفاده از کفش پاشنه دار

در برخی از ساعات روز سراغ کفش های راحتی یا ورزشی بروید

کفش پاشنه بلند پشت باز نپوشید زیرا سبب سر خوردن پا و برهم خوردن تعادلتان می شود.

کفش پاشنه کوتاه بپوشید زیرا پا در وضعیت نرمال تری قرار می گیرد و ساق پا کمترکشیده می شود.

استفاده از کفش پاشنه کوتاه از آسیب به استخوان متاتارسال جلوگیری می کند.

اگر پایتان پیچ خورد باید بدانید مچ پای رگ به رگ شده باید بی حرکت بماند.

احتمال تکرار پیچ خوردگی پا بعد از دفعات اول زیادتر خواهد بود، پس حتما به پزشک مراجعه کنید تا در صورت لزوم فیزیوتراپی انجام دهد.

تولید شال و روسری...
ما را در سایت تولید شال و روسری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا tolidshal بازدید : 81 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 19:44

مزون لباس به مکانی اطلاق می شود که محصولات جدیدی را در عرصه مد و لباس ارائه می­کند اما تفاوت عمده­ای با بوتیک و دیگر فروشگاه­های لباس دارد. مزون­داری اصول مختص به خود را دارد که توجه به آن­ها باعث می­شود بهترین امکانات در اختیار مشتریان و مراجعه کنندگان قرار بگیرد. در ادامه چند فوت و فن مزون­داری را عنوان خواهیم کرد که براساس آن می­توان مزون مدرنی را طراحی کرده و بهترین محصولات مانتو رویال را به مشتریان ارائه کرد.

تمام افراد برای اینکه به زیباترین و بهترین شکل ممکن در مراسمی همچون نامزدی، عروسی و یا میهمانی حاضر شوند به دنبال تهیه لباسی هستند که زیبایی آن­ها را دوچندان نشان دهد. گاهی اوقات خرید بهترین گزینه به شمار می­رود اما برخی از خانم­ها نیز ترجیح می­دهند به جای خرید لباس مدل موردنظر خود را سفارش بدهند.

مزون یکی از مکان­هایی است که به افراد این امکان را می­دهد که بهترین انتخاب را داشته باشند. در تمام شهرها مزون­های متعددی وجود دارد که در برخی از آن­ها می­توان محصولات خارجی را مشاهده نمود. البته مزون­هایی نیز وجود دارند که در امر طراحی و دوخت لباس فعالیت دارند. درواقع می­توان مزون را مکانی برای عرضه محصولاتی دانست که در عرصه مد و فشن طراحی می­شوند.بسیاری از مزون هایی که در سطح کشور مشغول به کار هستند، فاقد مجوزهای لازم هستند. همانطور که ذکر شد به دلیل نداشتن تعریف خاصی در سازمان ها، گرفتن جواز برای این فعالیت کمی پیچیده است و تنها قانون واضح در این مورد به این شرح است: «مطابق قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، عرضه محصول تنها در بازار خارج از محیط مسکونی صورت گرفته و عرضه و فروش محصول (کالا و خدمات) در منزل مسکونی ممنوع است». البته گمان نمی رود که فروش خانگی در محدوده دوستان و آشنایان مشکلی ایجاد کند و اگر فعالیت شما در همین محدوده است، جواز خاصی برای آن لازم نیست.

اما اگر می خواهید دامنه فعالیت خود را گسترده تر کنید و آن را به صورت اصولی و قانونمند پیش ببرید، می توانید از چند طریق اقدام کنید تا با مشکل مواجه نشوید:

از اماکن تجاری برای عرضه محصولات خود استفاده کنید.

مکان هایی برای اجاره وجود دارد که دارای جواز مربوطه هستند و کار را برای شما آسان تر می کنند.

مراجعه به صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لباس و درخواست جواز.

دریافت مجوز خانه های مد از طریق بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی.شرایط و ضوابط صدور مجوز خانه های مد

برای ثبت درخواست اشخاص حقیقی: تصویر پرسنلی، صفحه اول شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت یا معافیت.

برای ثبت درخواست اشخاص حقوقی: تصویر پرسنلی، صفحه اول شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت یا معافیت مدیر عامل. همچنین تصویر روزنامه رسمی تأسیس و آخرین تغییرات و اساسنامه یا شرکت نامه.جذب مشتری در راه اندازی مزون

مزون ها به چند طریق جذب مشتری می کنند؛ برخی با روابط زیاد و مشتری های خاص و برخی دیگر از طریق تبلیغات. این امر به نوع کالایی که قصد فروش آن را دارید، بستگی دارد. مزون های معروف معمولا از راه های تبلیغاتی خاصی همچون تبلیغات اینترنتی یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می کنند. برخی دیگر به تبلیغات محلی مانند تراکت، پنل های اس ام اس و کاتالوگ روی آورده و تعدادی دیگر به مشتریان دایمی خود بسنده می کنند. انتخاب شیوه تبلیغاتی به گستردگی کار بستگی دارد.کلیدها و رازهای موفقیت مزون داری

در این کسب و کار، نکات و رموزی نهفته که بهتر است قبل از راه اندازی یا در حین فعالیت، آن ها را مورد بررسی قرار دهید. برای پیشرفت در این فعالیت باید موارد بسیاری را مدنظر قرار داد. ما از زبان برخی از صاحب نظران، به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

 مزون به دلیل اینکه به نسبت فروشگاه های عادی کمتر در معرض دید است و مشتری گذری ندارد، باید برای تبلیغات آن هزینه بیشتری صرف شود. مسلما برای پیشرفت و موفقیت در این کسب و کار به یک روند تبلیغاتی خاص تر نیاز است.

مشتری های این نوع فروش پوشاک، خواهان کالاهایی متمایز از کالاهای فروشگاه های عادی سطح شهر هستند. اگر تمایز آشکاری میان کالاهای شما و فروشگاه شهری وجود نداشته نباشد، مخاطب دلیلی برای مراجعه به مزون نخواهد داشت. این تمایز می تواند در قیمت، به روز بودن، مدل های خاص و یا هر چیز دیگری خود را نشان دهد.

تولید شال و روسری...
ما را در سایت تولید شال و روسری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا tolidshal بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 19:27

مراحل کلی و لازمه‌های تولید لباس

اولین حرکت در ابتدا این است که با خود تکلیفتان را روشن کنید: چرا می‌خواهید تولیدی پوشاک راه بیاندازید؟ برای موفقیت در کار تولید پوشاک نباید ملاک اولتان درآمدزایی باشد، زیرا در این صورت، شاید نتوانید چنانکه باید و شاید در این مسیر موفق شوید و پیشرفت کنید. تولیدی مانتو رویال پوشاک دارای فراز و نشیب‌های فراوان و لازمه‌ی آن صبر و بردباری است و پیش از هر چیزی به علاقه و حوصله نیاز دارد. پیشنهاد می‌کنیم در اول کار حتی به فکر زیان نیز باشید و خود را برای مقابله با مشکلات آماده کنید.

موارد مقدماتی برای راه‌اندازی تولید پوشاک به صورت کلی

مشخص کردن هدف راه اندازی تولیدی پوشاک

برنامه ریزی و تحقیق

تهیه مکان، دستگاه و لوازم مناسب

اخذ جواز کسب از اتحادیه

جذب نیرو

الگو، برش و نمونه‌گیری

تهیه‌ی مواد اولیه

بازاریابیمجوز های تاسیس یک تولیدی مانتو

برای شروع شما نیاز به مجوز تاسیس دارید. جواز تاسیس، مجوزی است که افراد حقوقی و حقیقی برای فعالیت در حوزه تولید اخذ میکنند

جواز که برای راه اندازی شرکت گرفته میشود باید با نوع فعالیت مرتبط باشد. برای دریافت مجوز شما باید تعیین نماید نوع شرکتان حقوقی است یا حقیقی . مجوز های حقیقی و حقوقی مشابه هم هستند ولی تفاوت زیادی ندارند.

اگر قرار است وام بالای یک میلیارد دریافت کنید باید حقوقی ثبت نمایید. به طور میانگین بین 10 الی 14 روز کاری جواز تاسیس صادر میشود و میتوانید مکانی برای راه اندازی تولیدی تان انتخاب نمایید.

جواز تاسیس از تاریخ صادر تا یک سال اعتبار دارد و در صورت عدم تمدید جواز باطل میشود. جواز تاسیس را میتوانید به غیر انتقال دهید. برای مطالعه از مجوز های تولیدی مانتو به مقاله مربوط (مراحل قانونی برای دریافت مجوز های تاسیس تولیدی مانتو ) مطالعه فرماید

مکان مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه

وقتی مجوزهای لازمه کارتان را دریافت نمودین در این زمان باید مکان برای راه اندازی تولیدی در نظر بگیرید. حداعقل برای شروع نیاز به فضایی 200 تا 300 متری و سرمایه ای 1 میلیاردی نیاز دارید تا بتوانید پارچه و دستگاه های تولیدی تهیه نمایید.

اگر سر رشته ای در خرید پارچه ندارید، میتوانید با استخدام کردن فرد متخصصی برای خرید پارچه و ملزومات استخدام نمایید. قبل از راه اندازی تولیدی باید با بخش های آن از جمله (قسمت طراحی ،برشکار، خیاط ها، خدمات، فروش ) آشنا شوید.مهترین قسمت یک مجموعه

اگر بخواهیم مهمترین بخش یک تولیدی مانتو را نام ببریم، قسمت فروش آن است،زیرا تا زمانی که نتوانید اجناس تولید شده خود را به فروش برسانید نمیتوانی پول برای خرید پارچه و جنس جدید فراهم کنید. پس حتما برای داشتن یک تیم فروش متخصص با افرادی که در این زمینه خبره هستند مشورت بگیرید تا بتوانید افراد ماهر و با استعدادی در مجموعه خود استخدام نمایید.

قلب تپنده یک تولیدی مانتو

به نظر بنده قلب هر کسب و کار رضایت مردم از آن برند میباشد زیرا با وجود رضایت مردم میتوانیم به خودمان افتخارکنیم و باعث رشد ما در آن کسب و کار میشود. برای دریافت رضایت مردم نیاز به تولید مانتوهای با کیفیت و قیمت مناسب هستیم. برای بالا بردن کیفیت تولید میتوان از جنس پارچه و دوخت آن نام برد.هیچ زمان کمیت را فدای ارزانی نکنید، درست است میتوانید مانتو های ارزان قیمت تولید نماید ولی باید به این مسئله توجه فرماید که مردم متوجه کیفیت کار میشوند و اگر عده ای متوجه نباشند با خرید مانتو های ارزان به راحتی میتوانید چهره برند خودتان را از بین ببرید. پس برای داشتن سابقه درخشان از ابتدا تمرکزات را برای جلب رضایت مشتریان خود قرار بدهید.

تولید شال و روسری...
ما را در سایت تولید شال و روسری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا tolidshal بازدید : 103 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 18:48